Lord of the Rings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lord of the Rings

Hier kan je je uitleven als je een Lord of the Rings - fan bent!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Deel I

Ga naar beneden 
+8
Aragorn
Elrond
Legolas
ArwenUndomiel
Sauron
Aeltas
Nazgul
Gandalf
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:26 pm

'Ik ga kijken waar Aeltas is, ik voel dat er iets mis is' zei Gandalf ernstig tegen de elven die blijkbaar mee wouden gaan. 'Ik ga alleen' Gandalf liep onder het parkoers door en nam een binnendoor weggetje. Even later kwam hij bij een open ruimte waar het nogal stonk. 'Die trollen stinken altijd' zei Gandalf met een glimlach toen hij Aeltas zag. 'Je hebt het goed gedaan maar voordat ik je genees, moet je even buitenwesten' Gandalf richtte met zijn staf op Aeltas en er schoot een flits uit zijn staf. Gandalf liet Aeltas voor zich uit zweven en nam het zelfde weggetje weer naar buiten. De elven leken geschokken toen ze Aeltas zagen maar Gandalf schudde zijn hoofd. 'Stal onze paarden, het is tijd voor de duistere toren' Gandalf riep zijn adelaars en die verschenen. Hij liet eerst Aeltas erop zakken en stapte toen zelf erop. Ze vlogen naar het hoogste punt van een duistere toren en hij liet Aeltas nu zakken op de ruimte boven op de toren. Toen richtte hij zijn staf op hem en mompelde wat zodat hij weer kon zien en genas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:59 pm

Ik werd wakker, maar ikzag weer.
Ik stond op 'geen wonden meer. waarschijnlijk heeft Gandalf me gevonden.'
Ik keek om me heen 'Nog een test.. je neemt me in de zeik..'
Ik ging de deur door.
Daar stond een bordje.
De volgende deuren zitten op slot. je moet puzzles en raadsels oplossen Stond erop.
'Hier ben ik dus ZO NIET goed in'
Mocht je het fout raden worden de bergtrollen losgelaten die bij die vraag hoorden.
'Je maakt ene geintje Shocked '

Na een paar uur en een paar Trollen later had ik amper wat vragen goed beantwoord.
'Hier hebben ze Gandalf voor.. ik ben Magier of ander Wijs persoon.'
Ik liep naar het volgende bordje.
Tot zover heb je het goed gedaan. (Jah.. natuurlijk dacht ik..) Van hier tot de uitgang is het een doolhof. en ook hier staan bordjes met vragen.
Iedere keer dat je een vraag goed beantwoord word er een trol uit het doolhof verwijderd.

'Dit is meer mijn ding. maar nog steeds die vragen Neutral ' Ik kon amper staan maar ik ging toch door.

Nadat ik om Trollen was hen geslopen en er minder dan een handvol had kunnen afmaken, Was ik eindelijk bij de deur.
De deur is op slot, versla deze bergtrol voor een aanwijzing over waar de sleutel zich bevind
Achter me kwam er een gigantische bergtrol tevoorschijn.
'Je maakt een geintje..'
De trol sloeg met zn knots in mijn richting.
Ik was te moe en verwond om te ontwijken.
De knots raakte zijn doel. en toen ging het licht uit.
Alles wat ik nog voelde en hoorde. was de wind
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Held
Legolas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 21-09-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 11:11 pm

Rivendel had bondgenoten nodig dus ik besloot op reis te gaan naar Sperio.
Sperio had een groot leger met allemaal Archers (pijl&boogmannen). Het zou ongeveer 3 dagen duren om daar aan te komen. En als ik aangekomen ben moet ik ze ook nog kunnen overtuigen om met me mee te gaan. Ik riep een paar elven om met me mee op reis te gaan.

-- Onderweg naar Sperio --

Ik en de elven reden zo snel mogelijk door de bossen om snel bij Sperio aan te komen,
met alle pech waren er ook tegenliggers. Er kwam een groepje Orks aanlopen. Voor ons helemaal geen probleem, we pakten onze pijl en boog en schoten het hele groepje Orks neer. Ver reden we niet meer door, het was donker en dat kon gevaarlijk zijn. We hadden geen zin om in een café te overnachten, dat was niet nodig.

-- In de ochtend --

We werden wakker, we friste ons op met wat water en gingen er meteen vandoor. We wouden het liefst in een keer doorrijden naar Sperio. We reden vlak langs een berg en achter een paar bomen sprongen allemaal Uruk-hai's vandaan. Ik schrok me dood en wist van niks, ik werd licht verwond. Ik gaf commando om te schieten en ze gingen gelukkig dood. Stomme wezens ook. We riepen de paarden terug en gingen er zo snel mogelijk vandoor. We hadden na een tijdje eindelijk Sperio bereikt!


-- Aangekomen in Sperio --

Na het aankomen en de paarden in de stal gezet te hebben liepen we de zaal in. Koning Orodreth herkende mij nog, en vroeg waarom ik hier ben. Ik legde hem het hele verhaal uit. Hij wou graag helpen in de oorlog en laten zien hoe nuttig en goed getraind zijn mannen waren. Ik zou nog een boodschapper sturen wanneer hij met zijn leger naar Rivendel moest komen.

We vertrokken weer naar Rivendel, we waren in 1 dag in een keer doorgereden om het goede nieuws zo snel mogelijk te vertellen.

Ik bedankte de elven om met mij te gaan en ik ging snel naar Gandalf om het te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 11:33 pm

Sauron wachte af op de elfensmeder, de nazgul stromde binnen met de elf en zei : de ring is klaar mijn lord, mooi gooi hem in de kerkers van mordor, ik pakte de ring die hij had gesmeed en dee hem voorzichtig om, ik heb nu 10.000 orks tot mijn beschikking, binnekoort zal ik de aanval plegen op gondor en dan de rest van midden aarde, ik riep de 8 nazguls en begon aan de vergadering
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 11:45 pm

Ondertussen toen het licht bij Aeltas uitging. Kwam het licht naar boven bij Aragorn.
Ik werd wakker. In me bed in de tavernee. De zon scheen door het raampje wat boven mij hing. Ik ging rechtop zitten en strekte me uit. Ik gaapte even, en stapte uit bed. Ik maakte mijn bed op en deed mijn kleren en armor aan. Ik liep via het krakende trappetje naar beneden, hopend op een ontbijt. Toen ik de barman zag, glimlachte ik meteen. De barman zei: ' Gaat u zitten, ik kom zo bij u ' Toen de man terug kwam had hij een bord met soep in ze handen en zette het op tafel. De man vroeg beleefd: 'heeft u goed geslapen?' Waarop ik vriendelijk ja op antwoorde. Ik legde wat geld neer, en bedankte de man en zei hem gedag. Ik deed de deur open en liep richting me paard.
Ik aaide hem door ze manen, en sprong op ze rug. En toen gingen we weer op weg, naar Minas Tirith. Naar enkele uren rijden, kwamen we een heuvel op. Eindelijk! Minas Tirith! We kwamen bij de poort aan, de wachters deden maar al tegraag open. Ik begroete hun, en ging verder naar de troon zaal die boven de 7de ring van Minas Tirith bevindt. Ik stapte van me paard af en liep naar binnen, binnen zag ik Faramir en Boromir staan, ze waren aan het debateren, hun blik viel meteen op mij die binnen kwam.
' Ik kom met belangrijk nieuws! Het gaat over Sauron en zijn volgelingen. ' Zei ik ernstig. Beiden keken me verbaasd aan..

( Helaas kan ik er niet bij schrijven wat ze zouden hebben kunnen zeggen, omdat de personages nog niet in gebruik zijn. Vanaf hier het begin van Faramir en Boromir? )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 27, 2008 4:13 pm

OOC: Als de personages niet in gebruik zijn mag je hun rol spelen, bijvoorbeeld bij het beandwoorden van vragen Wink

Gandalf wachtte geduldig met een glaasje bruine wijn wat hem altijd zo lekker smaakte. Gandalf voelde dat het goed ging, en hij hoorde nog geen gebrul dus blijkbaar had hij nog geen vraag fout beandwoordt. Gandalf bleef geduldig wachten.

Maar na een tijdje voelde Gandalf dat het fout ging, hij rende naar de duistere toren en ging naar binnen via een geheime deur. Gandalf zag dat de trol Aeltas op pakte en hem een stoot wou geven met zijn knots. Maar Gandalf richtte op dat moment al met zijn staf op de knots en mompelde een spreuk. De knots vloog weg en de bergtrol sloeg met niks en misde Aeltas. Gandalf richtte nu op de trol en mompelde weer iets, een flits verscheen en de de bergtrol raakte verblind. De bergtrol raakte in paniek en liet Aeltas vallen, Gandalf ving hem op met behulp van zijn staf en rende naar de uitgang. Eenmaal buiten aangekomen riep Gandalf enkele elven. 'Geef hem de beste verzorging die er is' beveelde Gandalf ze.


Laatst aangepast door Gandalf op za sep 27, 2008 4:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 27, 2008 4:27 pm

Wanneer iemand er eindelijk is met de Athelas om Elrond te verzorgen, gaat Arwen naar buiten zodat hij kan rusten. Even zucht ze. Het gevoel van onheil dat in de lucht hing, was dan toch niet zomaar geweest. Ze voelt dat er de komende tijd nog wel meer gaat gebeuren. Het lijkt wel alsof de natuur zijn adem inhoudt voor wat gaat komen. In gedachten verzonken gaat ze wandelen in de tuinen. Arwens gedachten zijn verdeeld tussen wat er mogelijk zou gaan gebeuren en Aragorn. Zelfs elvenmeisjes die verliefd zijn, kunnen hun aandacht moeilijk weghouden bij die ene. Dat zijn niet enkel de mensen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 27, 2008 5:08 pm

Ik werd wakker, ik moest even wennen aan het licht maar ik keek in het gezicht van een elf
'Waar ben ik nu weer..'
In het ziekenhuis kreeg ik te horen..
'Fijn.. nou ik ben weg..'
Ik stond op en liep de deur uit, halverwege kwam ik erachter dat mn schouder in het
verband zat. Het beide me niet vee en ik liep naar buiten.

Ik ahd geen zin om Gandalf te zoeken, misschien zou hij nog wel een 4e uitdaging hebbem, daar had ik dus echt geen zin in.
Ik besloot om naar de rand van rivendell te gaan. Waar de natuur de stad raakte.
Daar aangekomen ging ik in een boom zitten. Ik leunde met mn rug tegen de stam en wachtte af wat komen ging, want het voelde niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 27, 2008 8:38 pm

Aragorn loopt tepraten met de Captains van Gondor over het kwade wat spoedig zal toeslaan. Faramir bedenkt zich geen tel, en pakt zijn paard en rijdt naar Osgiliath om hun tewaarschuwen. Boromir en Aragorn blijven achter om soldaten en Towergaurds tetrainen voor de klap. De verdediging wordt meteen versterkt, er worden stenen gehakt uit de witte bergen voor de katapult munitie. Aragorn steekt het vuur van de Torens aan om de Mensen van het Westen te waarschuwen. Aragorn traint dagen lang de verdediging Minas Tirith. Faramir traint de dolers (Rangers) in Uthulien voor een aanval vanuit de bossen. Boromir traint met Aragorn de verdediging van Minas Tirith. Eenmaal als Aragorn denkt dat de verdediging goed genoeg is rijdt hij naar Rohan, naar King Theoden. Het is 3 dagen rijden hoe de nazgul vliegt.. die moeten we maar niet tegenkomen bedenkt Aragorn zich snel.
--- 3 dagen later ---
Aragorn arriveert in Rohan. Hij rijdt trots naar de troonzaal waar er een duistere sfeer hangt. Aragorn stapt af en doet de deur open. Koning Theoden zit op de troon maar ziet er ziek uit. Aragorn buigt beleefd en vraagt om zijn versterking, waaronder Theoden het afwijst. Dat Gondor nooit wat voor hun heeft gedaan.. Aragorn denkt na.. en bedenkt dat hij Gandalf hiervoor nodig heeft. Hij roept één van de Rohirrim en geeft hem een brief waarin zijn handtekening en de vraag of hij wilt komen, en iemand mee wil nemen om Aragorn tehelpen met de boogschutter trainingen in Minas Tirith en om mee tehelpen van het verdedigen van Gondor. (Legolas mischien?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 27, 2008 8:45 pm

Ik zat in die boom en verveelde me een beetje, 'Gandalf zal wel meer te doen hebben..'
Ik sprong de boom uit en doodle een beetje rond in de stad, Onderweg kocht ik nog een set nieuwe wapens
(heel plaatje is beetj te)
http://powet.tv/wordpress/wp-content/uploads/2007/04/wolverine_claws.jpg

Ik besloot om verder niet bij mensen in de weg te lopen en ging terug het bos in, wel vertelde ik de stadswaxhter waar ik heen ging. Wie weet
Ik liep verder en verder het bos in, zonder na te denken waar ik heen ging. De Wind Will Guide Us
Na een tijd lopen waarvan ik niet meer wist hoe lang, kwam ik aan bij een rivier.
Ik plensde wat water in mn gezicht en ging op mn rug in het hoge gras liggen en viel langzaam in slaap,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 9:45 am

OOC: Aragorn, je zit nu zeg maar in de toekomst omdat je drie dagen vooruit ging.

Gandalf had de elite elven opdracht gegeven om Rivendel te versterken en kwam later bij de stadswachter. 'Heeft u een elf gezien?' vroeg Gandalf vriendelijk. Misschien zou de stadswachters denken dat Gandalf gek was, want er waren tientallen elven in dit dorpje. 'Ééne Aeltas melde dat hij het bos hin ging' zei de Stadswachter. Gandalf bedankte hem en liep verder het bos in. Na een tijdje gelopen te hebben hoorde hij wat water dat door de wind geluid maakte. Gandalf zag toen hij eenmaal was aangekomen Aeltas op zijn rug liggen, en blijkbaar sliep hij. Gandalf liep er naar toe en zei; 'Klaar om de reden te horen waarom je mee gaat?'


Laatst aangepast door Gandalf op zo sep 28, 2008 10:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 10:12 am

'Ja, tuurlijk waarom niet.. vertel'
Ik bleef nog steeds in dezelfde houding liggen..
Niet van plan op te staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 10:20 am

Als eerst legde Gandalf uit wat Sauron van plan was. Na een langzaam maar lang verhaal, wist Gandalf dat Aeltas wel wou weten waarom hij mee moest. 'Met z'n tweeen ben je sterker dan alleen, en wijzer, en natuurlijk is het gezelliger' zei Gandalf doodsimpel. 'Helaas kan ik je niet vertellen waar we heen gaan, ik weet zelf niet eens of het koninkrijkje nog bestaat, het is namelijk eeuwenoud en geheim, dus wacht maar af, als eerst rijden we na het noorden, en we vertrekken -' Gandalf hielt op met praten en dacht na. 'Nu' twee elven kwamen aangewandelt met de twee paarden in hun handen. Ze liepen toen weg. Gandalf zei verder niks meer en zette zijn reis voort.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 10:43 am

Ik reed doodsimpel achter Gandalf aan, ik zei niks..
Na een tijd rijden begon ik me toch af te vragen waar we heen gingen.
'vertel eens iets meer over dit koningkrijk waar we heen gaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 12:12 pm

Ik zat weer in me troon met de machtige ring om, het gaat binnekoort echt gebeuren, dan zet ik mijn eerste aanval in op gondor, ik riep mijn nazgul en zei tegen hem jij gaat de volgende aanval leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elrond
Koning van Rivendel
Elrond


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 12:39 pm

Elrond stond op van zijn bed en keek uit het raam. ''Lekker weertje vandaag zeg.'' Elrond wildde heel graag aan Arwen gaan vragen hoelang hij geslapen had want hij was zó fit vandaag. Elrond stond op en liep zijn kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 2:20 pm

Ondertussen dat Gandalf en Aeltas wegrijden, Stormt er een van de Rohirrim in Rivendel, alle elfen kijken verbaasd en denken dat het een aanval is. En alle bogen en speren worden meteen op hem gericht, de Rohirrim blijft stokstijf staan en weet niet wat hij moet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 3:37 pm

Arwen ziet een elf naar haar toegerend komen met de mededeling dat haar vader wakker is. Blij met dit nieuws haast ze zich om hem te zoeken. De commotie met de mens mist ze dan ook even helemaal. Pas wanneer ze haar vader ziet, kalmeert ze een beetje.
"Vader! Hoe voelt u zich?" vraagt ze bezorgd. Ze vindt het eigenlijk maar niets dat hij zo snel alweer te been is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 4:40 pm

'Het is eeuwenoud, en geheim zoals ik al vertelde, het was vroeger een machtig koninkrijk, het is verslagen door het duistere kwaad, wat zich nu Mordor noemt, meer vertel ik niet' zei Gandalf, hij had al meer vertelt wat nodig was. Gandalf reed samen met Aeltas nog tientallen kilometers. Toen werd het donker, Gandalf pakte zijn staf en die verlichte het donkere bos. Even later stopte Gandalf. 'Hier overnachten we' zei Gandalf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 9:37 pm

Sauron wou een beetje macht krijgen , hij stuurde 10.000 orks richting sportolia om eht te gaan veroveren, ze vertrokken richting sportolia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 10:54 pm

De Rohirrim zegt dat hij in vrede komt tegen de elven. De Elfen vragen dan ook wat zijn doel is, waarop de Rohirrim antwoord 'Ik kom met een belangrijk bericht van Aragorn. Ik zoek ene Gandalf, die ik deze brief moet geven.' De elven laten hun wapens zakken en geven de man wat te eten. De rohirrim bedankt en vraagt welke richting Gandalf op ging.
De elven zeggen dat hij met zijn reis genoot naar het noorden is getrokken. De Rohirrim bedankt hun vriendelijk en volgt de aanwijzingen van de Elven.
---- Bij Aragorn ----
Aragorn wacht nog steeds op het antwoord van Gandalf, en gaat bij Theoden staan.
Ondertussen rent er een Knight van Gondor binnen.
'My Lord, ik kom met belangrijk nieuws! ' Aragorn draait zich om en kijkt naar de man. 'Vertel.. ' Zegt Aragorn glazig. ' De mannen staan gereed my lord. Zowel Osgiliath en Minas Tirith zijn Gereed, alleen onze boogschutters zijn aan de slechte kant. Faramir en Boromir vroegen mij hoe het stond met Rohan, of ze ons wouden bijstaan. '
Aragorn schud langzaam nee.. En fluistert in de Knight zijn oren dat Theoden verzwakt is.
Theoden hoort het en pakt zijn zwaard en staat op. Aragorn pakt Narsil en ziet dat hij onder invloed staat van Tovenarij. Waarop Aragorn snel zijn Zwaard uit zijn handen slaat, en rustig naar achter loopt. Aragorn hoort Theoden wat mompelen in het elfs.. later realiseert hij zich dat Sauron hetzelfde mompelde.. en hoort zijn Duistere stem er in als een soort Echo. Aragorn loopt langzaam achteruit en beveelt schreeuwend dat ze hier weg moeten. Ondertussen buiten sluiten ze Theoden van binnen op. Wachtend op hulp van Gandalf.
---- De Rohirrim ----
De rohirrim komt eindelijk aan bij de slaapplek van Gandalf en Aeltas.
In het donker loopt hij naar hun toe.
En probeert Gandalf wakker temaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 29, 2008 9:12 am

Gandalf was in een diepe slaap, maar word dan gewekt. Als reactie pakt hij zijn staff en haal de rohirrim onderuit. Dan pakt hij zijn zwaard en richt op zijn keel. 'Aeltas word wakker, we hebben bezoek' zei Gandalf. Maar dan ziet hij het embleem op zijn lichaam. 'Rohirrim?' zei Gandalf verbaast. 'Wat heb je voor me?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 29, 2008 5:43 pm

De Rohirrim staat op en en veegt het modder van ze kleding af.
'Gandalf.. ik kom met belangrijk nieuws van Aragorn.' zegt de Rohirrim en overhandigt de brief. 'Wilt u dat ik hem een brief terug stuur? Of gaat u meteen mee?'
Zegt de Rohirrim tot slot, en ziet hem de brief openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 29, 2008 5:46 pm

Ik keek Gandalf vragend aan, ik sliep namelijk wel erg lekker..
Ik trok mn deken over mn hoofd. 'Kon je niet gwn morgenochtend komen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 29, 2008 10:17 pm

"De Orks waren aangekomen bij sportolia" , De sportolianen hadden de aanval niet verwacht want ze wisten niet eens dat orks zouden komen, De Leider van de groep orks zei dat ze moesten overgeven maar de koning van sportolia zei :Nee nooit , dit koningkrijk zal nooit vallen Nooit , De koning zei : Vecht voor je leven, Het gevecht begon en de orks slachten heel veel sportolianen neer, maar er vielen heel veel doden orks, het gevecht duurde wel uren lang , er waren nog 2000 orks over en nog maar 100 sportolianen, De raadgever van de koning zei : We kunnen beter ons overgeven anders vallen er allemaal doden , De koning zei : Ja dat is het beste , De koning stak zijn hand op : Wij geven ons gewonnen ,De orks stormde binnen en namen alle sportolianen gevangen in in hun eigen gevangenissen , De Orksleider zei : ik blijf hier met 1500 orks en laat 500 orks terug keren naar mordor om het sauron te melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deel I - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deel I
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings :: De Koninkrijken & Rpg :: Het verhaal-
Ga naar: