Lord of the Rings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lord of the Rings

Hier kan je je uitleven als je een Lord of the Rings - fan bent!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Deel I

Ga naar beneden 
+8
Aragorn
Elrond
Legolas
ArwenUndomiel
Sauron
Aeltas
Nazgul
Gandalf
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 24, 2008 10:16 pm

Aragorn komt aan rijden in Rivendel, en kijkt naar het afgebrande huisje. Aragorn sprong meteen van zijn paard en trekte narsil. Hij loopt naar Elronds huis, Midden in de Stad.
En vraagt zich af wat er allemaal gebeurt. Aragorn houdt Narsil stevig vast en..
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 24, 2008 10:37 pm

Ik deed Rustig de deur van het huis van Elrond open, Liep rustig maar op z'n hoede naar Binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Held
Legolas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 21-09-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 24, 2008 10:41 pm

Tegelijkertijd stapte Legolas ook binnen en begroette Aragorn

Ze hielden een gesprek en waren aan het wachten op Elrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 2:37 pm

OOC: Sorry Elrond, maar dan loop ik maar even ''voor'' jou

Gandalf liep samen met Elrond naar de troonzaal, onderweg kwamen ze Aragorn, Legolas en Gimli tegen. 'Komen jullie mee?' vroeg Gandalf. Uit eindelijk kwamen ze in de troonzaal en nam Gandalf plaats aan het hoofd.‘Goed, Sauron’s macht is weer terug, waarschijnlijk gaat hij ook een ring smeden, we moeten versprijden, Gondor, Rivendel, en Moria moeten in onze handen blijven. Maar we hebben eerst meer bondgenoten nodig, daarom vraag ik aan ieder van jullie - Gandalf richtte zijn aandacht op Aragorn, Legolas en Gimli. ‘Om op zoek te gaan naar bondgenoten, wat voor wezens dan ook, en keer dan terug en verdedig je koninkrijk, Sauron zou ons niet aanvallen, want hij heeft eerst weer troepen nodig, en als die gereed zijn, zijn wij weer terug‘ Gandalf hield op met praten en wachtte op commentaren op zijn plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Elrond
Koning van Rivendel
Elrond


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 4:59 pm

Edit Gandalf; Dit is erg onduidelijk, we waren namelijk al in de troonzaal en ik had al een paar dingen gezegt, hopelijk post je opnieuw. LEES ELKAARS POST!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 5:13 pm

Voor ik het wist stond eerst Sauron voor me, toen een Oudere man en Arwen.
En vervolgens waren ze allemaal weg. ik was nieuwschierig waar dat allemaal over ging.
Ik besloot rivendel in te gaan, ik was er niet welkom maar er was blijkbaar iets gaande, ik sloop tussen de bewakers door, over huizen en door steegjes.

Aangekomen bij het huis van Elrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 6:55 pm

Ik was aangekomen in mordor en dacht : ik ga een RING smelten en dan probeer ik heel midden aarde overnemen, ik riep iemand die voor mij de ring ging smelten, ik liet nieuwe orks aanmaken voor de nieuwe aanval die binnekoort ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 8:04 pm

Elrond schreef:
Edit Gandalf; Dit is erg onduidelijk, we waren namelijk al in de troonzaal en ik had al een paar dingen gezegt, hopelijk post je opnieuw. LEES ELKAARS POST!
ooc: Dit geldt voor zowat iedereen hier! Leer lezen of rpg niet, want dat is een vereiste die je nodig hebt (en begrijpen wat je leest). En stop met die drie puntjes op het eind, niemand kan een staat op je maken dan.


Arwen rolt met haar ogen en ziet hoe iedereen naar binnen gaat. Mannen ook altijd, ze denken dat ze beter zijn. Zelfs Aragorn gunde haar geen blik waardig. Vrij pissig gaat ze naar de stallen en zet haar paard er. Dan gaat ze wat rondwandelen. De aanblik van Sauron was echt wel eng geweest. Dit was de eerste keer dat ze hem zag. Nee, dat wil ze geen tweede keer. Arwen ziet Aeltas aankomen. Nog zo iemand die je niet vaak ziet hier. Achja, dit bewijst enkel maar dat er wat tilt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 9:08 pm

OOC: drie puntjes? bedoel je aant einde van een zin of gwn eht eind? zoiets al dit? Hij liep door... (Zoja dan edit je je post er ff op. dan stop ik daarmee)

De wachters weigerde me erin te laten dus besloot ik maar weer omte keren..
Geld had ik niet meer want dat heb je neit nodig int bos, en nood breekt wed dus jatte ik her en der wat eten.
Toch wil de ik graag weten wat er daar werd besrpoken, want als een mens bij de elfen is. dan is er gedonder..
Ik besloot op een dak naast eht huis van elraond te gaan liggen in de hoop wat op te vangen als ze naar buiten kwamen
Terug naar boven Ga naar beneden
Findecáno

Findecáno


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 9:49 pm

Ik hoorde geruchten van de bewoners van Rivendel, dat Sauron wraak wou.

Ik riep mijn paard (Araj) en Amonde (elfje) en galoppeerde door de bossen heen. Af en toe rook ik bloed en in de buurt waren Orks

Ik dacht bij mezelf, wat doen die nou hier? Is het toch waar dat Sauron wraak wil nemen?

Na een tijdje was ik uit het bos en liet ik m'n paard bij een beekje drinken..
Er kwam een grote Ork op me af en praatte tegen me, ik verstond hem niet en pakte m'n zwaard

Hij trok ook z'n zwaard maar ik was te snel en sneed zijn klauw af.
Verderop zag ik een mooi plekje en pakte wat Lambas brood, Amonde en Aroj waren erg onrustig
Aroj hinnikte en Amonde maakte vervelende geluiden, we zagen brand en gingen er op af. Een paar Orks waren bezig met een brand
Ik trok Aroj bij z'n touw en we reden er heen, we gingen om het hoekje staan ik pakte mn pijl en boog en schoot op die Orks..

Gelukkig was het een klein groepje en gingen ze snel dood door m'n gifpijlen

Ik doofde snel het vuur en pakte wat spullen van de Orks en ging verder met mijn reis naar het Onbekende
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 10:16 pm

Aragorn stond op om wat tezeggen, en kijkt Gandalf ernstig aan. ' We hebben nu nog de tijd.. laten we die tijd niet verspillen. Ik zal rijden naar Minas Tirith, en ik zal de stadhouder en de Kapiteinen van Gondor waarschuwen. De klap zal het ergste treffen in het koninkrijk der mensen. ' Aragorn gaat zitten, en werpt een blik op Arwen. Hopend dat zij hem ziet en glimlacht, de uitdrukking op zijn gezicht laat zien dat hij haar niet is vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elrond
Koning van Rivendel
Elrond


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 10:32 pm

OFF @ArwenUndomiel: Ff je muil houwe Razz ik geef je de kans met die ... om er zelf wat bij te maken en niet dat ik gelijk iets beslis. Dat is juiste een vrije kans. Dit keer zal ik er maar 2 doen Wink

Elrond zakte op de grond en voelde zich moedeloos worden. ''Wat kunnen we hier nog aan doen?! We zijn verloren! We zijn verloren!'' Elrond stond voorzichtig weer op en riep een stuk of 30 elven bij zich. ''Gandalf?'' vroeg Elrond. Hij voelde een stekende pijn in zijn rug en toen werd alles zwart..
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 25, 2008 10:49 pm

@ Aeltas: Ik heb het meer over plaatsen en dingen die je doet openlaten.
@ Elrond: hou je zelf maar in, vrije kansen hoef je niet te geven of ik zal je eens laten zien wat die jou personage kunnen aandoen. Dus geen twee of drie en anders leer je maar waar die vrije kansen te steken.



Vanop een afstandje bekijkt Arwen de vergadering. Echt veel zin om dichterbij te gaan staan heeft ze niet. Allemaal saai gezwets. Geef haar maar liever wat te doen. Volgens haar praten die allemaal teveel, zonder wat te doen. Arwen ziet hoe Aragorn naar haar glimlacht. Haar trots is toch nog wat gekrenkt, maar als een brave meid glimlacht ze terug. Aandacht blijft leuk en het is zeker iets waar meisjes dol op zijn. Toch zin hebbend te blijven staan, houdt ze haar blik op Aragorn gericht met een glimlachje dat rond haar lippen speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Findecáno

Findecáno


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 9:25 am

Terug in Rivendel

Ik rende de troonzaal in en liep direct naar Elrond en vertelde hem in zijn oor, dat Sauron een heel groot leger heb opgezet en dat ze hierheen komen.
Elrond was stil en vroeg nog meer informatie, meer wist ik niet.

Ik begroette nog wat andere vrienden en toen ging ik weer weg.

Ik riep Aroj & Amonde en we galoppeerde door de wilde bossen, het was erg donker maar dat maakte voor mij niks uit.
Af en toe hoorde ik wat geschreeuw, ik liet het voorbijgaan en focuste me op mijn doel.

Ik stopte bij een mooie appelboom en plukte wat appels en gaf een stukje aan Amonde en Aroj.

Toen viel ik bij die appelboom in slaap.
Morgen weer een nieuwe dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:25 am

OOC: Findecano, je speelt nu voor Elrond, dat hij om meer informatie vroeg, dat MAG NIET. Kom op mensen! Lees de regels! En in de vorige posts was duidelijk dat Sauron niet meteen aanvalt, dat heb ik via de pm ook afgesproken, eerst moeten we proberen om meer leden te werven, en in de rpg bondgenoten te krijgen!

Gandalf keek naar Elrond. Er was iets met hem aan de hand. Toen viel hij neer. Gandalf liep naar hem toe. 'Elrond is overgenomen door het kwade, daarom ging Sauron zo snel weg, hij heeft Elrond in zijn macht' zei Gandalf ernstig. Gandalf pakte zijn staf en richtte op Elrond. De elven die Elrond had geroepen stormde op Gandalf af en richtte met hun pijl en boog. Gandalf keek ze aan. 'Ga weg stelletje dwazen! Zien jullie het dan niet?' Gandalf negeerde de elven en richtte zijn aandacht op Elrond. Gandalf mompelde een spreuk in elven taal, die de elven geruststelde. Het zwarte verdween uit de ogen van Elrond. 'We zijn nog niet verloren, Aragorn galopeer naar Minas Tirith waarschuw ze en ga dan op zoek naar bondgenoten, Legolas ga direct op zoek naar bondgenoten, Gimli galopeer naar Moria en waarschuw ze en ga dan ook op zoek naar bondgenoten.' zei Gandalf. Gandalf vertelde niks over zijn eigen plan, hij ging dus op zoek naar een persoon die hem wou vergezellen met zijn reis en verliet de troonzaal. Hij merkte al gelijk wat op toen hij uit het huis was. Hij keek omhoog van een afstand en zag iemand op het dak. 'Ben je dingen aan het opvangen?' vroeg Gandalf. 'Als je gesnapt wordt, wordt je gevangen genomen, maar goed, ik zie wat kracht in je, zou je mij willen vergezellen in mijn reis?' vroeg Gandalf nogmaals aan Aeltas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Nazgul
Held
Nazgul


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-09-08

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:41 am

De Nazgul had een elf ontvoert die één van de beste smeders aller tijden was. 'Heer Sauron, ik heb iemand gevonden die de ring kan smeden!' zei de Nazgul. 'Het zou wel een tijdje duren, maar dan heb je de aller machtigste ring aller tijden en bent u onoverwinnelijk!' zei Nazgul en hij glimlachde duivels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 2:02 pm

Ik twijfelde nog, met een mens meegaan. het was lang geleden sinds ik mensen ahd gezien.
'Waarom niet, zoals je ziet heb ik toch niks beters te doen.'
Ik sprong van het dak af.
'Ik moet even wat dingen regelen en dan zie ik je bij de poort.'
Ik liep naar de stallen, sloop erin. zadelde een paard en reed erop naar de markt.
Daar kocht ik een Boog en wat pijlen 'Je weet maar nooit.'
En ik ging naar de poort.

Bij de poort
'Zo te zien is hij er nog niet, dan maar even wachten.'
Ik stapte van mn paard en wachte op de oude man, Gandalf had ik me laten vertellen.
De naam kwam me bekend voor, De witte tovenaar. wkam er uiteindelijk bij me op


Laatst aangepast door Aeltas op vr sep 26, 2008 9:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 5:16 pm

Ik zei tegen de nazgul : Goed nazgul! , laat hem de ring smeden!, als hij de ring niet voor me wil smeden heb ik nog wle wat verassingen voor hem muhaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 8:07 pm

Aragorn staat op. En loopt glimlachend naar Arwen en fluistert in het elfs zachtjes in haar oor:' Ik heb je lang niet meer gezien. ' Zegt hij tegen haar lief. En hij kust haar zachtjes maar teer op haar mond. Aragorn weet, dat de tijd voor romantiek niet gunstig is in deze duistere tijden. Maar de liefde in zijn hart voor haar is nooit vergaan, en zal ook niet vergaan. Maar Aragorn zegt zijn liefde gedag.. voordat het telaat is en hij het nooit meer kan zeggen. Aragorn treuzelt maar loopt trots naar buiten en praat nog even met Legolas die tevens een van zijn beste vrienden is, en zegt iedereen gedag. Aragorn stapt op zijn paard, en twijvelt niet. Hij rijdt zo snel als de wind naar Minas tirith. Aragorn denkt tijdens zijn reis aan Arwen, die hij weer zal missen. Spoedig staat hij erbij stil wat hem lang geleden is vertelt. '' Het mooie aan weggaan is, datje weer terugkomt. '' Aragorn glimlacht in
zichzelf hopend op dat moment. Het weer klaart op, terwijl hij naar Minas Tirith rijdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 8:30 pm

Het word nacht. Maar Aragorn blijft wakker, aan zijn gedachte aan Arwen. Hij heeft een schuldgevoel. Dat hij niet langer bij haar kon blijven. Maar hij wist dat dit voor ging. De levens van zijn Mensen ligt in zijn handen. Aragorn staart voor zich uit, Plots breekt het. Hij komt aan in Osgiliath, De hoofdstad van de Mensen. Hij zoekt de eerste de beste Tavernee uit om daar teovernachten. Hij laadt zijn paard onder een dak slapen. Hij aait haar door haar manen. In het Elfs zegt hij tegen haar: ' Je hebt vandaag goed je best gedaan, rust maar uit. ' Het paard hinnikt. Plotseling begint het weer teregenen. Aragorn doet zijn
doet zijn kap op, waardoor zijn ogen worden bedekt met schaduw. En hij loopt de Tavernee binnen. Hij kijkt rond, en de deur slaat dicht van de wind. In de Tavernee is het gezellig, iedereen feest en drinkt. Aragorn loopt naar de Barman, en vraagt of er nog een plaats vrij is om te slapen. De man knikt, en vraagt of het paard wat buiten staat van hem is. Aragorn zegt met veel trots ja. De man kijk hem vriendelijk aan en zegt: ' Voor deze keer is het gratis, dat uw paard buiten staat. Omdat het zo hard regent. ' Aragorn bedankt de man hartelijk en doet zijn kap af. De man zegt dat er nog een plaatsje vrij is voor de nacht. Aragorn glimlacht en geeft de man wat geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 8:42 pm

ooc: Aragorn, dubbelposten is niet bepaald toe gestaan. Als je dat wil, kun je beter zelf een verhaal maken zonder dat je hoeft te wachten op anderen Wink

Arwen blijft glimlachen wanneer ze Aragorn naar zich toe ziet komen. Buiten 'yay aandacht!' komen de vlinders in haar buik weer opzetten. Soms vindt ze zichzelf best wel dom dat net zij verliefd moet worden op iemand die ze niet zo vaak ziet.
"Dan moet je er wat aan doen dat ik je niet zo vaak hoef te missen." zegt ze zacht. Haar ogen sluit ze genietend wanneer hij haar kust. De hele heisa rond haar vader heeft ze niet gemisd hoor. Maar ze wordt nu enkel even opgehouden. Van zodra Aragorn ervandoor gaat, blijft ze hem even verdwaasd staan nakijken. Dan rent ze naar haar vader toe, even bezorgd of zelfs nog bezorgder dan de andere elven.
"Snel, haal wat kingsfoil!" zegt ze tegen iemand terwijl enkele anderen haar vader optillen en naar zijn kamer brengen om te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 9:35 pm

Gandalf kwam later aan bij het poort en zei verder niks tegen Aeltas, hij had wat met een paar elven geregelt. Aeltas moest eerst de training doorstaan. Gandalf reed voor op en wenkte Aeltas dat hij moet komen. Na een stukje galopeerd te hebben zei Gandalf; 'Aeltas, mijn naam is Gandalf, de meeste kennen mij als de witte tovenaar' Gandalf negeerde verder wat hij zei en reed verder. Maar toen opeens verschenen er zeven uruk-hai's die het hadden gemunt op Aeltas, Gandalf knikte met zijn hoofd naar Aeltas, waarmee hij nonverbaal bedoelde dat hij actie moest onder nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 9:49 pm

Eindelijk weer eens wat te doen, ik stapte rustig van mn paard af.
Ik stapte alsof er niks voor me stond op de uruk-hai's af.
Ik sloot mn ogen en concentreerde me op de wind.
Een uruk-hai was klaar met wachten en rende met zn zwaard boven zn hoofd op me af.
ik blokkeerde het zwaard, bukte en gooide hem over mn schouder,
toen hij net over mn schouder was stak ik met mn andere hand mn andere dolk in zn keel
Hij viel roerloos neer.

De Uruk-hai's trokken zich niks aan van de dood van hun kameraad.
een tweede kwam op me af gerend. Ik liep rustig op hem af. Deed mn rechterdolk terug in de houder, en sloeg de uruk-hai in zn maag. de lucht in.
Hierbij zwaaide zn zwaard wel over mn schouder maar dat maakte nu niks uit.
In het moment dat hij even boven de grond hing stak ik een dolk in zn rug en drukte hem daarmee op de grond.
'Gandalf dit duurt me te lang.'
Ik rende op de 5 overgebleven Uruk-hai's af en die hadden de boodschap wel begrepen.
Rennen.
Ik rende naar een toe en sprong op zn rug waardoor hij viel, ik sneed zonder ernaar te kijken zn strot af.
Ik zag 3 Uruk-hai's net na de bosjes alsnog worden afgemaakt door elven.
Ik draaide me naar Gandalf 'Zullen we doorgaan?'
Ik sloot mn ogen, de wind veranderde
De laatste Uruk-hai kwam op me af gerend van achter.
Ik pakte mn dolken, op het moment dat hij wilde uithalen stak ik een in zn maag en de ander in zijn voorhoofd
'Nou gaan we nog of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:00 pm

Gandalf keek hem serieus aan en reed verder op zijn trouwe paard. Na het pad enkele kilometers gevolgt te hebben, sloeg Gandalf rechts af. Ze galopeerden nog wat door en kwamen uit eindelijk bij een grote berg, en daarvoor nogal een survival achtig ding gebouwt met hout. Gandalf opende zijn mond en sprak weer voor het eerst; 'Ik wil dat je van je paard stapt en het parkoers volgt, enkele elven hebben dit opgezet, normaal is deze training bedoelt voor het elite team, je zult dingen treffen die je nog nooit ontmoet hebt, het gaat zwaar voor je worden, houd je hoofd erbij' Gandalf wees met zijn hand op het parkoers die eerst door een survival achtig gebouwtje liep en toen in de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 10:14 pm

'Oke..'
Ik liep op het parcour af.
De eerste hindernis was een ravijn. met een plank eroverr.
'Evenwicht, Dat is een eitje' En ik liep er zonder problemen overheen.
Aan de overkant was een deur, met daarvoor een paar kleine spinnetjes.
Een spin beet me in mn been. ik trok me er weinig van aan en ging de deur door.

Ik kwam in een grote ronde grot.
Ik liep naar het midden 'Er gaat iets gebeuren..'
En het moment dat ik mn zin afmaakte beukte er een Grote bergtrol door de deur aan de overkant.
'Een trol? doen we even'
De trol Sloeg met zn knots naar me.
Ik ontweek en greep de knots vast.
Op dat moment schoot er een pijnscheut door mn schouder. waar eerder de Uruk-hai had geslagen.
Ik verloor mn evenwicht en kreeg een flinke beuk van de trol.

Ik was flink duizelig en alles deed zeer.
'Jemig.. wat geven ze jou voor ontbijt.' Zei ik emt een lachje.
Ik rende weer op de trol af. Hij sloeg weer met zn knots.
deze keer gleed ik er onderdoor. en sneed met mijn dolk in z'n enkel.
Hij zakte op een knie maar gaf nog niet op,
Toen ik weer op stond en even rustig ademhaalde omdat ik nu toch buiten zijn bereik was voelde ik me duizelig en zag ik nog maar heel weinig.
'Die spinnen.. Onderschat je tegenstander niet.. hoe klein ze ook zijn' Dacht ik bij mezelf..
Nu ik bijna niets meer zag moest ik op de wind reageren. dit is een stuk alstiger dus zou ik flink in het nadeel zijn.
Ik kon met wel voord e geest halen hoe de trol eruitzag en waar hij was. Ik rende nogmaals op de trol af.
Ik hoorde iets suizen, en bukte. ik wist niet wat er suisde en dat boeide me ook niet. ik ahd het ontweken.
Ik sprong op en zette een dolk in de keel van de trol die ik daarna naar beneden doorsneedl
Krijsend van de pijn kwam hij naar benede. en ik hoorde een doffe bonk.
ik kon nu eindelijk gaan zitten..
Ik zakte in elkaar en hoopte dat Gandalf me zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deel I - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deel I
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings :: De Koninkrijken & Rpg :: Het verhaal-
Ga naar: