Lord of the Rings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lord of the Rings

Hier kan je je uitleven als je een Lord of the Rings - fan bent!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Deel I

Ga naar beneden 
+8
Aragorn
Elrond
Legolas
ArwenUndomiel
Sauron
Aeltas
Nazgul
Gandalf
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Deel I   Deel I I_icon_minitimevr sep 19, 2008 10:00 pm

OOC: Aangezien alle posts leeg waren, moet iedereen hun verhalen herposten.

Gandalf had heerlijker uitgeslapen en stond op. Vandaag zou hij naar Rivendel gaan, en wat met Elrond bespreken. Hij wastte zich bij een meer en riep schaduw, zijn nieuwe witte paard, hij steeg op en ging richting Rivendel. Gandalf rees binnen door, af en toe zag Gandalf een uitgehongerde ork, maar hij voelde geen berouw. Soms kwam hij langs huisjes, waarvan hij niet wou weten wat voor wezend daar in leefde. Maar Gandalf koos expres voor deze weg, want zijn gesprek met Elrond was dringend, het ging over Sauron, en het wederkeer van zijn macht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Nazgul
Held
Nazgul


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimema sep 22, 2008 3:37 pm

(No problem)

De Nazgul vloog over het landschap van mordor, wat je niet echt een landschap kon noemen, omdat er alleen maar hard aarde lag, en er lava door stroomde. Nazgul had gehoort dat zijn meester een manier had om zijn macht terug te veroveren. Uit eindelijk kwam hij bij Sauron. 'Heer Sauron, ik had gehoort dat u een manier heeft gevonden om al u machtige macht terug te krijgen?' vroeg Nazgul geheimzinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimema sep 22, 2008 4:15 pm

Ik werd wakker in een boom, ik sprong eruit en keek om me heen 'eerst maar eens wat te eten zoeken'
ik pakte mn 2 korte zwaarden en ging op pad.
na een krap uurtje ging ik tegen een boom zitten. 'geen geluk,, nouja jammer dan..'
'zo te zien ben ik in de buurt van zo'n godvergeten weggetje..'
Ik dommelde in..

Na een paar uur slapen werd ik wakker, ik voelde de trillingen van een aanstormend paard.
ik klom in de boom, en keek uit over de paden. 'waar zit je..'
ik hurkte op een tak en w8e af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimema sep 22, 2008 6:58 pm

Ik zat in me troon en toen dacht ik opeens : ja ik heb het dus ik riep alle orks en nazguls bij elkaar en zei: ik heb het ultime plan om de macht te grijpen , ik wees 10 orks aan en 1 leider om te gaan spioneren bij rivendel , de orks gingen op weg na rivendel , ze kwamen aan en gingen snel achter een boom want ze zagen gandalf en wachte af tot hij wat ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimema sep 22, 2008 7:01 pm

Ik zat in me troon , ineens zag ik een nazgul , wat is er nazgul ,ja zeker ik heb het ultime plan ik heb al een spionage ploeg gestuurt om te gaan bekijken wat ze van plan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimedi sep 23, 2008 10:35 am

OOC: Liever niet 2 keer achter elkaar posten, als je iets erbij verzonnen hebt, kan je het beste je post editten.

Gandalf reed over een donker weggetje door het duistere bos. Hij hoorde wat. Opeens kwamen er een groep uruk-hai's van achter de struiken vandaan. 'Je zit hier verkeerd' mompelde de leider ijzer. 'Ik zit niet verkeerd, ik denk dat jullie de verkeerde zijn tegen gekomen' zei Gandalf kalm. Hij pakte zijn staf goed beet en ook zijn zwaard. 'Ik waarschuw jullie, vertrek'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimedi sep 23, 2008 11:59 am

Arwen

Niet veel zin hebbend te doen wat haar vader haar vroeg, binnen de veiligheid van Rivendel blijven, zadelt Arwen haar paard. Liefdevol aait ze het beest over haar neus en stijgt dan op. Ervandoor galopperend laat ze al snel Rivendel achter zich. Over de velden vliegend geniet ze van de wind door haar haren. Ze begrijpt niet echt waarom ze van haar vader binnen de veiligheid van Rivendel moest blijven. Achja, ze heeft toch al vaker haar eigen zin gedaan, behalve als ze zelf wel aanvoelde dat het ernstig was. In een bos houdt ze halt en laat haar paard drinken van een beekje. Nieuwsgierig kijkt ze wat rond, plots beseffend dat ze hier nog niet zo vaak geweest is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimedi sep 23, 2008 5:16 pm

De uruk-hai's zeiden tegen gandalf : vertrek zelf , jij bent in de minderheid
----------------------------------------------------------------------------------------
Sauron wachte op de terugkeer van de uruk-hai's , het duurde erg lang en ik dacht over 3 dagen ga ik al beginnen , ik riep 1 nazgul om een kijkje te nemen bij gondor , De nazgul vertrok...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimedi sep 23, 2008 5:20 pm

Op nog geen 5 meter was een oude man in gesprek met een stel uruk-hai's, ik besloot er geen aandacht aante besteden.
'ik ben het niet gewend dat er mensen mijn pad kruisen..'
ik liep door naar awaar ik die ochtend was wakker geworden, greep mn spullen bij elkaar en ging verder.

Ik besloot mn waterzak te vullen, en vulde hem aan een rivier. deed hem weer dicht en borg hem op.
Al rondkijkend dacht ik: 'hier moet toch wel iets te eten te vinden zijn?'
Ik keek in de rivier. 'geen vis te zien, dat heb ik weer,,'
ik besloot eht bos in te trekken op zoek naar een zwijn of iets in die richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 9:18 am

Gandalfs kalme indruk verdween. 'Ik waarschuwde jullie' zei hij. Hij draaide met zijn lichaam en armen zodat zijn zwaard langs enkele uruk-hai's sneed. Toen pakte hij zijn staf goed beet en blaasde er een paar weg. Een uruk hai viel aan maar Gandalf blockte en sneed zijn hals door. Hij vemoorde de rest met nog een knal van zijn staf. Toen kwam de leider zaaiend op hem afgerend. Hij sloeg met zijn zwaard maar Gandalf blockte met zijn staf en sneed zijn hals door. Gandalf keek nog goed rond. Maar besloot toen te vertrekken.

Na een klein tochje zag hij iets in de verte, een vrouw. Wat zou zo iemand doen in haar eentje? Gandalf galopeerde er op af, en zag tot zijn grote verbazing dan het Arwen was. 'Arwen, fijn om je te zien, wat doe je hier in dit gevaarlijke bos?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 2:15 pm

Sauron vond dat de terug keer van de uruk-hai's al veel te lang duurde en ging er zelf op uit, hij liep naar buiten en ging richting ze draak , hij stapt op ze draak en vloog richting rivendel, hij keek rond en zag allemaal mensen , de mensen rende snel weg , hij probeerde er nog achterna te gaan , maar hij was te laat "paar uurtjes later " hij zag het begin van rivendel en zocht het hart van bos maar hij was nog maar bij het begin en was vergeten dat het rivendel heel groot was, hij bleef zoeken .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 3:50 pm

Ik had 2 zwijnen gevangen end at vind ik heelwat, terwijl ik bij een vuurtje mn eten zat te nuttigen hoorde ik het gekrak van een takje,
Enn Uruk-hai kwam vanachter een boom, waarschijnlijk op het eten afgekomen.
Toen ik nog eens keek bleek eht dat zijn hals bijna helemaal was doorgesneden. deze uruk-hai zou neit lang meer leven.
Zo aardig als ik was besloot ik de natuur een handje te helpen..
Ik liep op de uruk-hai af en sneed zn keel helemaal door.
'Hoe komt een uruk-hai hier? en in deze conditie?!!'
Ik pakte mn boeltje en klom in een boom.

Na een beetj boomgezwaai kwa ik bij een beekje, met zo te zien een vrouwlijke elf en een oude man. ik was te ver weg om gezichten te herkenne.
Dus sloop ik langzaam dichterbij.,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 4:13 pm

'Na een tijdje vliegen en nog niks gevonden te hebben zag ik in de verte het eerste elfenhuisje al , ik besloot het plat te branden , ik liet me draak stoppen op het huisje en sprong ervan af en stormde het huisje binnen , ik zag daar een elf staan , hij zei : spaar me Oh machtige Sauron maar ik zei nee ik spaar jou niet jij gaat eraan en je huis , Muhahaha ik spaar niemand , ik pakt mijn zwaard en stak hem recht door het hard van de elf door, ik sloeg zijn vuurtje om en liet het elfen huis afbranden , 'mijn draak die nu onderaan de boom stond ', hij mankeerde niks , ik sprong op me draak en vloog veder opzoek naar meer huizen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 4:19 pm

Voor ik bij de 2 personen was rook ik een brandlucht, ik besloot om te draaien de bron van het vuur te zoeken.
Toen ik aankwam bij een brandend elfenhuis besloot ik naar binnen te gaan.
Op de grond lag een dode elf..
Ik droeg de elf naar buiten 'Niemand verdiend het om zo te verbranden, ook al is hij al dood'
Ik legde de elf een paar meter voor het huis neer, zodat de vlammen hem niet zouden raken.

Toen ik me omdraaide stonden er een paar soldaten naast me.
'Heb jij dit gedaan?' vroeg er een.'
Ik besloot niet te wachten en schoot ervandoor terug de schaduw van de bossen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 4:28 pm

Ik vloog rondjes leek het wel , ik zag het brande huis en zag een groepje soldaten , ik dacht bij me zelf : Die gaan bloed zien , Ik vloog erop af , Sprong van me draak af en trok me zwaard en mijn knots ik liep op ze af en sloeg ze omstebeurt aan vlarden , toen voelde ik ineens een zwaard in me arm gaan en ik trok het zwaard eruit en stak het zwaard door de soldaat zijn kop heen , een groepje soldaten probeerde te vluchten
maar mijn draak ging voor ze staan en verwonden ze nogl op een pijnlijke manieren , de soldaten hadden last van hun gezicht , ik dacht dit is me kans, ik rende op ze af en sloeg de weggerende soldaten hun kop eraf, ik stapte op me draak en volgende voetstappen die het bos in liepen, ik stopte recht voor het gezicht van de man
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Held
Legolas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 21-09-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rivendel

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 5:51 pm

Ik rook onraad dus ik ging er op af, In de verte zag ik het brandende huis en de man die voor het huis lag
Ik knielde voor hem, en zei: ''Arme man, hij heeft dit niet verdiend.. Ik zal diegene die dit heeft gedaan hard straffen,,

Ik liep verder en ging naar het bos, ik ging trainen. Tijdens het trainen kwamen er rare wezens uit het bos ik schoot ze allemaal dood met m'n nieuwe Mithril pijlen.

Ik pakte mn elfenbrood en ging terug naar Rivendel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elrond
Koning van Rivendel
Elrond


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Rivendel

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 5:54 pm

Ik liep naar het bos om even te gaan kijken wat er te doen was. Er liepen een aantal elvenwachters om me heen en ik voelde me weer helemaal MACHTIG! king Ik trok mijn zwaard en liep op een zwarte gedaante af die achter een boom stond verscholen. Ik deed me kap omhoog en ik zag iets vreselijks. Ik zag een!...
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Held
Legolas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 21-09-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rivendel

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 5:57 pm

Ik hoorde dat Elrond in het bos was dus ik ging snel naar hem toe om met hem te praten
De wachters begroette me en ik liep naar Elrond. Ik pakte m'n pijl en boog en ging een beetje naar achteren.

We stonden paraat want er kwam iets achter de boom vandaan
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 8:43 pm

Arwen

Arwen kijkt verbaasd op als ze een veel te bekende stem hoort. Glimlachend draait ze zich om en ziet Gandalf.
"Gandalf! Dat is alweer een tijd geleden. Ik kwam hier om een eindje te rijden zonder dat mijn vader constant op mijn vingers zit te zien." antwoordt ze glimlachend. Ze trekt haar paard weg van de rivier en aait het even. Onrustig hinnikt die, klaar om weer te gaan galopperen.
"Ben je soms onderweg naar vader?" vraagt Arwen dan nieuwsgierig. Gandalf kom je nooit per toeval tegen. Het gevoel van naderend onheil besluipt haar dan ook en houdt haar in zijn greep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 9:20 pm

'Ja, maar volgensmij is het te laat' zei Gandalf die naar het rook keek. Zijn glimlach verscheen in een bezorgde blik. 'Volg me, maar blijf achter me, Sauron is in Rivendel'. Gandalf klom op zijn paard en galopeerde op de rook af. Na een tijdje kwam hij aan bij zijn bestemming, een oud huisje stond in het brand. Hij wees met zijn staf erop en liet het vuur verdwijnen. Toen zag hij Sauron verder op, hij liep er kalm op af. 'Sauron, ben je alleen gekomen? Domme fout, vertrek' zei Gandalf ernstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 9:29 pm

Jij wint deze keer Gandalf , ik ben nu in me eentje maar ik keer terug met meer , ik gaf men draak een sweepslag en vloog terug richting mordor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf
Admin
Gandalf


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 9:39 pm

Gandalf keerde zich tot Elrond. 'Sauron is wijzer geworden' zei Gandalf. Hij liep naar hem toe en een glimlach verscheen op Gandalf's gezicht. Hij had zijn oude vriend al lang niet meer gezien. 'Waarom leid je me niet naar je troonzaal?' zei Gandalf vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lotr.friendhood.net
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 9:55 pm

Arwen

Bezorgd kijkend stijgt Arwen snel op en volgt Gandalf richting de rook. Geteisterd door schuldgevoel moet ze zich inhouden om hem niet voorbij te steken. Soms doet ze wel tegendraads, maar ze ziet haar vader doodgraag. Ze is dan ook opgelucht als ze haar vader ziet staan bij enkele wachters. Het verbaast haar wel Legols hier te zien. Wanneer Sauron verdwenen is, en Arwen nog opgeluchter is, gaat ze naar Legolas toe.
"Jou zien we hier ook niet zo vaak meer tegenwoordig. Liet je vader je nog eens gaan?" plaagt ze hem. De glimlach op haar gezicht bewijst dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 10:04 pm

In de Vroege morgen.. Aragorn word wakker en wrijft ze ogen uit.. Vandaag word een Belangrijke dag.. Aragorn staat op van ze Bed in Minas Tirith. Ik gaapte even, deed mijn Armor aan, en pakte narsil beet.. Vandaag zouden we naar Rivendel gaan.. Kijkt naar Narsil en Glimlacht.. ik zie me eigen weerspiegeling in het zwaard.. Aragorn verlaat de stad Minas Tirith en trekt met zijn paard naar het Noorden, naar Rivendel. Ziet onderweg wat Orks.. Schreeuwent en Krijsend.. Ik rijd er om toe, hopend op een weg zonder versperringen. De tocht was Koud, nat en het regende, voor mij maakte het niets uit, ik was het gewend.. Ik hoorde Gandalf de Dag ervoor zeggen dat het ging over Sauron.. Ik sta er even bij stil, en ik Rijd zo snel als de wind op naar Rivendel.
Terug naar boven Ga naar beneden
daviraz




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-09-08

Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitimewo sep 24, 2008 10:15 pm

Ik was net buiten het gebied van mordor.
Ik was een beetje aan het verkennen
En dat verkennen had ook nut.
In de donkere avond voelde ik rillingen.
Het kan van een groep paarden zijn maar ook van een groep mensen.
Ik klom in een boom en wachtte af.
Ik zag een groep mensen 1000'en ervan!
Ik moet dit snel aan Heer Sauron vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deel I Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel I   Deel I I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deel I
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings :: De Koninkrijken & Rpg :: Het verhaal-
Ga naar: