Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? wo sep 24, 2008 6:05 pm
Sauron schreef:
ik heb het boek niet gelezen
Ik heb hem ook niet gelezen, ben ik wel van plan!
ArwenUndomiel Admin
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 20-09-08 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? wo sep 24, 2008 8:32 pm
Het enige dat ik jammer vond, was dat het eind in de films niet hetzelfde was als bij de boeken. Nu heb ik het over het derde deel. Waar de film stopt, gebeurt nog heel wat dat vrij belangrijk is voor het verhaal (nee, ik verklap niets, ga zelf maar lezen!)
Aeltas
Aantal berichten : 33 Registratiedatum : 21-09-08 Woonplaats : In je kledingkast xD
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? do sep 25, 2008 5:42 pm
Das waar, ik weet nog dat ik zoeits hjad van: Aftiteling o.o'' Waar is de rest gebeleven o.o'' ik ben blijven zitten tot na de aftiteling.. zovan: het komt wel.. rustig o.o''
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? ma sep 29, 2008 8:33 am
Hmm, nu word ik nieuwsgierig.. Toch maar es me zus vragen of ze die boeken nog heeft
ArwenUndomiel Admin
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 20-09-08 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? ma sep 29, 2008 3:22 pm
Zeker lezen! Trouwens, op het eind van de twee verwachtte ik het begin van de drie met die vieze spin. Ik was er echt op aan het wachten en na de aftiteling ook niets. Maar het ergste blijft het eind van de drie.
Devils-Mark666
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 06-10-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens waar niemand me kan vinden.
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? di okt 07, 2008 4:15 pm
ik ga miss het boek nog lezen mar eerst nog de andere 2 delen bekijken
Frodo
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 21-10-08
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? di okt 21, 2008 12:02 pm
Ik heb het boek gelezen alle 3, En idd, jammer dat het niet zo eindigde als in het boek in deel 3 van de film, Maar er is wel nog een extra ofzo, die is 16+ en daar komt dat wel in voor,
ArwenUndomiel Admin
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? di okt 21, 2008 6:48 pm
Echt? Als in extra film of als in extra op de dvd?
Ollowain
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 08-10-08
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? wo okt 22, 2008 3:10 pm
ze zeggen dat de boeken altijd beter zijn dan de film, maar ik vind toch wel dat de films van the lord of the rings beter zijn dan de boeken
Frodo
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? wo okt 22, 2008 5:24 pm
ArwenUndomiel schreef:
In de extended edition
ArwenUndomiel Admin
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? do okt 23, 2008 6:35 pm
Frodo schreef:
ArwenUndomiel schreef:
In de extended edition
Dan moet ik snel eens gaan kijken xD
Frodo
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? vr okt 24, 2008 8:15 pm
Die is 16+
Merildwen
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 20-10-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? vr okt 24, 2008 11:29 pm
bedoel je dat saruman dood gaat?want er gebeurt uiteindelijk niks met de shire
Frodo
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? za okt 25, 2008 11:34 am
Ja
Heer Morgoth
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 04-12-08 Leeftijd : 30 Woonplaats : In de krochten van Utumno
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? vr dec 05, 2008 12:02 am
Moet ik eerlijk bekennen dat ik schandalig vind dat hier wordt verteld hoe het boek eindigt dat vind ik jammer voor diegene die hem nog moeten lezen want ik vind het boek vele malen mooier dan de film. ( Niet dat er iets mis is met de film) Ik had de films op mijn elfde gezien en ik heb het boek een jaar later gelezen.
Maar ik kom nog even terug op het boek en de film want de film is wel mooi maar het boek is ja, anders want iedereen beleeft het boek anders met het beeld dat je in je gedachte hebt dat vind ik zo mooi aan een boek, en vooral aan dit boek. Maar ik vind het niet leuk dat er wordt verteld wat er gebeurd dat moet iedereen zelf ontdekken en zijn of haar eigen middel aarde ontdekken.
Natulcieniesey
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 17-02-09 Woonplaats : Valinor
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? di feb 17, 2009 11:57 pm
In de boeken zitten zo veel meer details. Ook hoe in de film "The Fellowship" het Oude Woud en Tom Bombadil worden weggelaten, dat vond ik toch behoorlijk essentieel. En dat Glorfindel niet terugkomt in de films vind ik ook waardeloos.
xx
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?