Dus jij wilt één van de vier koninkrijken dienen? Natuurlijk kan dat. Er worden ook NOG gezocht naar de vier koningen zelf dus daar kan je ook voor solliciteren.
Naam; Leeftijd; Welk koninkrijk;
Als je koning wilt worden moet je dit invullen;
Naam; Leeftijd; Ervaring; Wat heb je met deze koninkrijk Motivatie;
Aeltas
Aantal berichten : 33 Registratiedatum : 21-09-08 Woonplaats : In je kledingkast xD
100 jaar geleden was Aeltas een gewaardeerd assasin in het elfenrijk. maar na een reeks gebeurtenissen die hij zich niet meer kan herrineren Werd hij verbannen uit Rivendell, sinds dien doolt hij rond in de nabijgelegen bossen
Uiterlijk: Zie plaatje
Wapens: x2
Findecáno
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 25-09-08 Woonplaats : Rivendel
Ehh Rivendel is geen Koninkrijk ;p Arnor is het Koninkrijk. maar das Gedeeltelijk mens/aardman/elf en volges mij ook nog Dwergen.. xD
Ik Solliciteer me als Koning van Gondor.
Naam; Aragorn. ( Vraag me Rl naam maar ) Leeftijd: 15. Ras: Mens. Ervaring: Ik weet veel van de Numenoreans, de koningen, stadhouders, captains. Motivatie: Aragorn is tenslotte de koning van Gondor.. Koninkrijk: Gondor.
Gandalf Admin
Aantal berichten : 53 Registratiedatum : 19-09-08
Onderwerp: Re: Speel mee! za sep 27, 2008 4:36 pm
In onze fantasie is Rivendel groter geworden na een oorlog! Maar je bent door als koning
Devils-Mark666
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 06-10-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens waar niemand me kan vinden.
Onderwerp: Re: Speel mee! di okt 07, 2008 11:17 am
Onderwerp: Re: Speel mee! di okt 21, 2008 11:39 am
Naam: Frodo Leeftijd:14 Welk koninkrijk:Gondor
Akatron Gálasëán
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-01-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : In het land onder de maan, achter het duister der Mordor
Onderwerp: Re: Speel mee! zo jan 25, 2009 9:47 pm
Naam; Akatron Gálesëán Leeftijd;12 Welk koninkrijk: Rivendel levensverhaal: Hij kwam van een elfen rijk wat achter Mordor ligt, ze kunnen weinig doen en ik als tweede zoon van de koning ben gegaan om d elanden bij te staan in de strijd. kleding: Mantel, meestal kap over zijn hoofdgeslagen. uiterlijk: zwarte ogen, gespierd, gewone lengte en zwart sluik haar. vaardigheid: is goed met een pijl en boog en twee kromzwaarden en zwemt heel goed en snel wapens: Pijl en boog en twee krom zwaarden
Lúthien
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 11-03-12 Woonplaats : Rivendell
Onderwerp: Re: Speel mee! zo maa 11, 2012 4:43 pm
Naam: Lúthien Leeftijd: 16 Koninkrijk: Rivendell ( of het koninkrijk waar Rivendell ligt)