Onderwerp: Moderator aanmelden! vr sep 19, 2008 9:28 pm
Als je van een bepaald board moderator wilt worden meld je dan hier aan.
Naam: Leeftijd: Ervaring: Waarvan: Motivatie:
Devils-Mark666
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 06-10-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens waar niemand me kan vinden.
Onderwerp: Re: Moderator aanmelden! di okt 07, 2008 12:10 pm
Naam: Devils-Mark666 (Quinty) Leeftijd: 13 Ervaring: helaas nog niet Waarvan: maakt niet uit als het maar leuk is. Motivatie: Ik wil het graag eens proberen. Ik ben namelijk nog nooit Mod geweest maar heb wel zelf een Forum maar dat is een beetje uit de hand gelopen. Ik kan goed met mensen om gaan en ben bekend met het oplossen van problemen.
Ik hoop dat die voldoende is.
Frodo
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 21-10-08
Onderwerp: Re: Moderator aanmelden! ma okt 27, 2008 9:45 pm
Naam: Frodo Leeftijd: 14 Ervaring: Weet er alles van Waarvan: Forums, heb er zelf veel, Motivatie:Om dit forum mooi schoon te houden En Dat je een goede crew hebt
Heer Morgoth
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 04-12-08 Leeftijd : 30 Woonplaats : In de krochten van Utumno
Onderwerp: Re: Moderator aanmelden! vr dec 05, 2008 7:33 pm
Naam: Heer Morgoth Leeftijd 14 Ervaring: Ik weet heel veel van de lord of the rings. Waarvan: Alles Motivatie: Ik houd veel van the Lord of the rings en ik vind het heel leuk om te doen.
Akatron Gálasëán
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-01-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : In het land onder de maan, achter het duister der Mordor
Onderwerp: Re: Moderator aanmelden! zo jan 25, 2009 10:18 pm
Naam:akatron Leeftijd:12 Ervaring:BEheer samen met nog eimand een forum Waarvan:Narniaforum.tk Motivatie: Ik wil graag helpen heb wel een aantal ideeen