Lord of the Rings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lord of the Rings

Hier kan je je uitleven als je een Lord of the Rings - fan bent!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?

Ga naar beneden 
+7
Frodo
Devils-Mark666
Aragorn
ArwenUndomiel
Legolas
Sauron
Aeltas
11 plaatsers
AuteurBericht
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 4:13 pm

Bij mij wel, ik had me het landschap niet zo sprookjesachtig voorgesteld xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sauron
Koning van Mordor
Sauron


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Mordor

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 4:15 pm

ik heb het boek niet gelezen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Held
Legolas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 21-09-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rivendel

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 6:05 pm

Sauron schreef:
ik heb het boek niet gelezen Razz
Ik heb hem ook niet gelezen, ben ik wel van plan! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 8:32 pm

Het enige dat ik jammer vond, was dat het eind in de films niet hetzelfde was als bij de boeken. Nu heb ik het over het derde deel. Waar de film stopt, gebeurt nog heel wat dat vrij belangrijk is voor het verhaal (nee, ik verklap niets, ga zelf maar lezen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Aeltas

Aeltas


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : In je kledingkast xD

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedo sep 25, 2008 5:42 pm

Das waar, ik weet nog dat ik zoeits hjad van: affraid
Aftiteling o.o''
Waar is de rest gebeleven o.o'' ik ben blijven zitten tot na de aftiteling.. zovan: het komt wel.. rustig o.o''
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 21-09-08
Woonplaats : Minas Tirith

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimema sep 29, 2008 8:33 am

Hmm, nu word ik nieuwsgierig.. Toch maar es me zus vragen of ze die boeken nog heeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimema sep 29, 2008 3:22 pm

Zeker lezen!
Trouwens, op het eind van de twee verwachtte ik het begin van de drie met die vieze spin. Ik was er echt op aan het wachten en na de aftiteling ook niets. Maar het ergste blijft het eind van de drie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Devils-Mark666

Devils-Mark666


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens waar niemand me kan vinden.

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedi okt 07, 2008 4:15 pm

ik ga miss het boek nog lezen mar eerst nog de andere 2 delen bekijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo

Frodo


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 21-10-08

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedi okt 21, 2008 12:02 pm

Ik heb het boek gelezen alle 3, En idd, jammer dat het niet zo eindigde als in het boek in deel 3 van de film, Maar er is wel nog een extra ofzo, die is 16+ en daar komt dat wel in voor,
Terug naar boven Ga naar beneden
http://etc.freesitespace.net/web/
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedi okt 21, 2008 6:48 pm

Echt? Surprised Als in extra film of als in extra op de dvd?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Ollowain

Ollowain


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 08-10-08

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo okt 22, 2008 3:10 pm

ze zeggen dat de boeken altijd beter zijn dan de film, maar ik vind toch wel dat de films van the lord of the rings beter zijn dan de boeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo

Frodo


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 21-10-08

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimewo okt 22, 2008 5:24 pm

ArwenUndomiel schreef:
Echt? Surprised Als in extra film of als in extra op de dvd?
In de extended edition
Terug naar boven Ga naar beneden
http://etc.freesitespace.net/web/
ArwenUndomiel
Admin
ArwenUndomiel


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-09-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedo okt 23, 2008 6:35 pm

Frodo schreef:
ArwenUndomiel schreef:
Echt? Surprised Als in extra film of als in extra op de dvd?
In de extended edition

Dan moet ik snel eens gaan kijken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://yestland.newstarforum.com
Frodo

Frodo


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 21-10-08

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimevr okt 24, 2008 8:15 pm

Die is 16+ lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://etc.freesitespace.net/web/
Merildwen

Merildwen


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 29

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimevr okt 24, 2008 11:29 pm

bedoel je dat saruman dood gaat?want er gebeurt uiteindelijk niks met de shire Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo

Frodo


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 21-10-08

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimeza okt 25, 2008 11:34 am

Ja lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://etc.freesitespace.net/web/
Heer Morgoth

Heer Morgoth


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de krochten van Utumno

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimevr dec 05, 2008 12:02 am

Moet ik eerlijk bekennen dat ik schandalig vind dat hier wordt verteld hoe het boek eindigt dat vind ik jammer voor diegene die hem nog moeten lezen want ik vind het boek vele malen mooier dan de film. ( Niet dat er iets mis is met de film) Ik had de films op mijn elfde gezien en ik heb het boek een jaar later gelezen.

Maar ik kom nog even terug op het boek en de film want de film is wel mooi maar het boek is ja, anders want iedereen beleeft het boek anders met het beeld dat je in je gedachte hebt dat vind ik zo mooi aan een boek, en vooral aan dit boek. Maar ik vind het niet leuk dat er wordt verteld wat er gebeurd dat moet iedereen zelf ontdekken en zijn of haar eigen middel aarde ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natulcieniesey

Natulcieniesey


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-02-09
Woonplaats : Valinor

Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitimedi feb 17, 2009 11:57 pm

In de boeken zitten zo veel meer details. Ook hoe in de film "The Fellowship" het Oude Woud en Tom Bombadil worden weggelaten, dat vond ik toch behoorlijk essentieel. En dat Glorfindel niet terugkomt in de films vind ik ook waardeloos.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vampirefreaks.com/Cass_Cadaver
Gesponsorde inhoud





Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?   Voldeed de verwachting van de boeken aan de film? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voldeed de verwachting van de boeken aan de film?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings :: Lord of the Rings :: Films-
Ga naar: